Prihodnost je tu - NEX®

Garex po novem z lastno platformo za digitalno oglaševanje.

V aprilu 2016 smo uspešno zagnali lastno platformo za digitalno oglaševanje, imenovano NEX®. Programska oprema je v celoti produkt razvoja naših strokovnjakov.


AUTOGRILL digital signage

Autogrill v leto 2014 stopa z novo nameščenimi digitalnimi prikazovalniki.

Za naročnika smo izvedli postavitev digitalnega oglaševalskega omrežja v  AUTOGRILL gostinske objekte na bencinskih servisih OMV po celotni Sloveniji.


Garex – Zmagovalec na sejmu v Düseldorfu

Prva nagrada Viscom gre v naše roke!

S ponosom sporočamo, da smo z inovativnim, predvsem pa dobro načrtovanim in izvedenim projektom, prepričali žirijo in med vsemi prijavljenimi, z mrežo zaslonov, postavljenih za naročnika Pošta Slovenije, zmagali v kategoriji »Najboljša praksa s področja digitalnega oglaševanja« v letu 2009! 


Best Practice Award 2009

Garex je nominiran za »Digital signange best practice award 2009«!

V začetku leta 2008 smo za Pošto Slovenije vzpostavili prvo večje digitalno omrežje in bili zdaj zanj na sejmu v Düseldorfu nominirani v kategoriji »Najboljša praksa s področja digitalnega oglaševanja«.


Zasloni na dotik

Informativni zasloni na dotik za naročnika Hotel Primus Ptuj

Za hotel Primus na Ptuju smo razvili informativno »touchscreen« aplikacijo, ki omogoča gostom hotela pridobitev informacij o hotelu, športnih aktivnostih, aktualnih prireditvah in mestu Ptuj. Zaslon na dotik, v velikosti 40", se nahaja v avli hotela, na mestu največjega pretoka gostov in obiskovalcev. Celotna strojna oprema je vdelana v že obstoječe lesene elemente avle in se tako elegantno zlije z okolico.


Icon 82 v Qlandiji Ptuj

Postavili smo največji zunanji LCD prikazovalnik na svetu!

Na Ptuju, v nakupovalnem centru Qlandia, smo postavili največji zunanji LCD prikazovalnik na svetu. Njegova skupna višina meri 2,5 metra, z 82" diagonalo LCD-ja in FullHD resolucijo.


Garex na MOS 2008

Srebrna zvezda celjskega sejma MOS 2008.

Garex se je letos prvič predstavil na 41. Mednarodnem obrtnem sejmu v Celju. Sejemski prostor, zasnovan s strani naše oblikovalske ekipe, je izhajal iz slogana podjetja – umetnost digitalnega oglaševanja. Spominjal je na digitalno galerijo, opremljeno z najsodobnejšo tehnologijo s področja digitalnega oglaševanja. Koncept je prepričal strokovno komisijo, ki nam je podelila nagrado, in sicer srebrno zvezdo celjskega sejma.