OGLAŠEVANJE NA PRIKAZOVALNIKIH POŠTE SLOVENIJE

Podjetje GAREX je leta 2009 vzpostavilo prvo večje digitalno oglaševalsko omrežje v Sloveniji.

Pošta Slovenije si je kot lastnica omrežja v začetku meseca oktobra 2009, na sejmu VISCOM v Düsseldorfu, prislužila nagrado za najboljši koncept oz. celosten projekt vzpostavitve večjega digitalnega omrežja oglaševanja v Evropi.

GLAVNE ZNAČILNOSTI

Na 156 poštah po vsej Sloveniji 239 prikazovalnikov prikazuje vaša reklamna sporočila, s katerimi se lahko vsak dan sreča več kot 120.000 vaših bodočih strank. Oglas se prikazuje ves čas med poslovanjem pošte, tako da bo dnevno prikazan najmanj 85-krat. Prikazovalniki so nameščeni nad poštnimi okenci ali na kakšnem drugem vidnem mestu na pošti.

Dnevni doseg

Delež obiskovalcev glede na spol 

Deleži obiskovalcev glede na starost 

Deleži obiskovalcev glede na poslovno enoto 

Povprečno število obiskovalcev na dan glede na časovni termin

   

Omogočamo vam večji nadzor nad porabljenimi marketinškimi sredstvi:

  • lokacije so znane
  • čas predvajanja je definiran
  • poročila o predvajanjih so vseskozi dostopna

Visoko svetilni prikazovalniki krajšajo čas čakanja

  • Visoko svetilni 40” prikazovalniki so nameščeni nad poštnimi okenci, njihov namen je krajšanje časa čakanja, informiranje, zabava in sprostitev. Zato se na zaslonih v realnem času prikazujejo informativno-zabavne vsebine spletnega portala Siol.net. Komercialni prostor medija je namenjen vašim oglasnim sporočilom oz. promociji vaših storitev.

Lokalno oglaševanje omogoča natančno ciljanje

Na svoj segment kupcev lahko ciljate:

  • lokalno(npr. posamezna lokacija)
  • regionalno (npr. zakup več lokacij na manjšem, geografsko zaključenem območju) ali
  • na vseh poslovalnicah hkrati(npr. nacionalna oglasna kampanja)

in tako za vsak posamezen oglas določite, komu bo prikazan. Ciljanje predstavlja eno glavnih koristi digitalnega oglaševanja.

REZERVACIJE IN NAROČILA OGLASNEGA PROSTORA TER ROKI ZA ODDAJO GRADIVA

Osnova za objavo oglasa je pogodba oziroma naročilnica. Morebitne spremembe v zvezi z naročilom mora naročnik poslati v pisni obliki v rokih, ki veljajo za rezervacije oziroma naročila. Izdelane oglase ali materiale za izdelavo oglasov lahko pošljete po pošti, posredujete po elektronski pošti ali prinesete osebno, in sicer najmanj 3 delovne dni pred začetkom  oglaševanja. Za oglaševanje na prikazovalnikih lahko material za objavo posredujete tudi prek digitalnih medijev (DVD, CD, USB-ključ). Rezervacije prostora za oglaševanje na prikazovalnikih sprejemamo do 3 delovne dni pred začetkom akcije.

TEHNIČNE ZAHTEVE ZA ODDAJO MATERIALA ZA OGLAŠEVANJE NA PRIKAZOVALNIKIH:

PRIKAZOVALNIK:

  • diagonala: 40” (102 cm)

CELOZASLONSKI OGLAS:

  • Format: 1280 x 768 px
  • Ležeča postavitev
  • Video zapis: avi, mov, flv, mpeg
  • Kvaliteta video zapisa: 25/30 fps, 6000 – 8000 kbps
  • Podprti video zapis: MP4
  • Podprti videokodek je H.264
  • 6.000 kbps; 25 fps

Povpraševanje

Digitalno oglaševanje ni samo natančno načrtovano in izjemno opazno, ampak tudi stroškovno učinkovito. Za končno ponudbo, prilagojeno vašim potrebam, nas kontaktirajte na prodaja@garex.si ali obiščite spletno stran www.oglasevanjeposta.si.