top of page
Search

Trg digitalnega oglaševanja na velikih zaslonih

Trg digitalnega oglaševanja se izjemno hitro širi, njegova vrednost je za leto 2023 ocenjena na kar 26,76 milijarde dolarjev, pričakovana stopnja rasti od leta 2024 do 2030 pa je 8,1 %.




To rast je mogoče pripisati vse večjemu povpraševanju po digitalizirani promociji, vključno z digitalnimi prikazovalniki 4K, z že vgrajenim medijskim predvajalnikom in vedno boljši ter uporabnikom prilagojeni in prijazni programski opremi.





Digitalne označevalne table in digitalni zasloni zagotavljajo vedno bolj kakovostne informacije velikemu številu uporabnikov, izkušnja uporabnikov je izjemno napredovala, prepletanje osebnih digitalnih naprav s komunikacijo zaslonov v javnem prostoru in vsesplošna povezanost e-trgovine na različnih napravah, govorijo digitalnim zaslom na javnih in prodajnih mestih v prid. Še več, z integracijo biometrične tehnologije v sodobne digitalizirane napise, so vedno bolj prisotni izdelki (zasloni), ki sledijo toplotni poti in sledenju pogleda, z namenom izboljšanja uporabniške izkušnje, prilagodive prodajnega pograma in izboljšanja nakupovalne poti.



Vedno večja ozaveščenost potrošnikov glede pomanjkljivosti tradicionalnega oglaševanja je spodbudila sprejetje digitaliziranega oglaševanja na javnih in prodajnih mestih.

Slovenija še vedno zaostaja za svetovnimi trendi, vendar ugotavljamo povečano zanimanje. Morda pa le ustvarimo večji in odmevnejši projekt.


bottom of page